Träning

Jag har börjat träna igen

mammaträning

Redan tänker ni? Är det inte lite tidigt? Barnet är ju inte ens två veckor. Men ni behöver inte oroa er. Ungefär såhär ser det ut när jag tränar nu. Eller så ligger jag på rygg, sidan, står upp eller sitter på en pilatesboll. Själva träningen syns inte utan den sker på insidan av kroppen där jag aktiverar den inre magmuskulaturen.

Efter Leah gjorde jag också den här typen av övningar men jag tyckte det var så tråkigt att jag fuskade en del. Den här gången har jag bestämt mig för att göra det ordentligt. Så nu följer jag programmet i Lovisa Sandströms bok Lofsans Mamma Träning. Första veckan är snart gjord och det är tre veckor kvar med en här typen av träning. Det kliar i kroppen på mig att träna på riktigt om ni förstår vad jag menar men jag tänker inte stressa något utan följa programmet och låta det ta den tid det tar att bli stark inifrån och ut ♥


Du kanske också gillar

2 Kommentarer

  • Svara
    sandra
    5 december, 2016 at 08:34

    Tack för peppen! Mina magmuskler är fortfarande helt galet separerade så min träning ser nästan likadana ut fortfarande och det känns så jäkla tråkigt att stå och sampa på samma ställe. Men äh, nu kör jag bara!

    • Annika Larsen
      Svara
      Annika Larsen
      5 december, 2016 at 22:10

      Ja det är bara att köra på. Även om det är trist. Man vet ju att man vinner på det i längden ❤️

    Lämna en kommentar