.recentcomments a{display:inline !important;padding:0 !important;margin:0 !important;}
Annika Larsen
Hälsa & Fitness
Annons
Annons
GravidTräning

Strong Mama

gravid v38gravid v 38gravid

Jag fick inte till den där hemmaträningen igår. Jag tokdäckade i soffan efter att ha tvättat 6 maskiner nere i tvättstugan. Det var bara ren tur att jag vaknade innan jag var tvungen att hämta hem kidsen.

Så idag åkte jag till gymmet. Gillar verkligen att vara där nu. Känner mig lite hemma, småpratar med folk och gör mitt.

Idag blev det 2000 meter rodd och sen tre varv av en cirkel. Jag gjorde 10 reps av varje övning och vilade efter varje varv.

Rodd med kettlebell 6 kg

Axlar hantlar 3 kg

Bröst med hantlar på pilatesboll 

Axelpressar med hantel sittandes på bollen

Diagonala lyft

Höftlyft

Kasta boll i golvet 6 kg

Väggburpees

Precis när jag tränat klart drog ett pass med Strong Mama igång. Massor av glada mammor och bebisar. Tänk att jag snart kommer vara där jag också. Med bebis i famnen istället för i magen. Längtar! <3

Annons

5 kommentarer

    1. Om du klickar på väggburpees rosa länken så kommer du till ett inlägg om hur du gör ? Så bra övning ?

    2. Hade såklart inte länkat i det här inlägget men sök Väggburpees högst upp så kommer du dit ?❤️ Kram

Lämna en kommentar

Annons
Annons